Case med ACA Industry – Opbygning af hjemmesider og annoncering

ACA Industry fremstiller industrielle maskiner til genanvendelse 

ACA Industry fremstiller neddelere og grov-neddelere til genanvendelse af produkter, såsom gips, gipsplader, mineraluld, træaffald, haveaffald, spånplader, elektronik, fødevarer og biomasse.

ACA Industry fremstiller desuden balleåbnere til åbning af baller med PET og plastikflasker, papirballer, tobak m.m. til industrien for 24/7 drift med lave omkostninger.

Udfordringen for ACA Industry

ACA spurgte sig selv “Hvad vil vi gøre fremadrettet?”.

Deres udfordring var kort og godt at de ikke tjente penge. De ville gerne være selvforsynende med penge og dermed uafhængige af banker. Med det sagt, var det vigtigt for dem at forretningen gik godt og at de kunne få en profitabel forretning. Det var derfor nødvendigt at være synlig i markedet med deres maskiner og at kommunikere ud til potentielle kunder professionelt. 

“Vi kom til at arbejde med Nioba gennem netværk. Vi blev anbefalet Nioba, og det har vist sig at være en god ting, da samarbejdet har kørt i ca. 8 år nu”.

Proløn hjemmeside
proloen loenadministration bygning

Løsningen

En udarbejdet analyse af den fremtidige strategi, dialog og en aftale om det fremtidige samarbejde, tog udgangspunkt i hjemmesiderne og kommunikation. Der skulle udformes hjemmesider som kunne kommunikere til de rette kunder, det rette sted og med det rigtige indhold.

Desuden var der fokus på Google Ads, hvilket skulle bidrage til at ACA Industry fik flere besøgende og derved flere kunder på hjemmesiden fra Google.

Resultater

ACA Industry har gennem årene fået et ansigt udadtil til præsentation i fire lande. Det har resulteret i gode placeringer på søgeord der relaterer til deres maskiner. Grundet de bedre placeringer har ACA Industry også opnået flere besøg og dermed tiltrukket flere kunder. Nioba har udarbejdet deres hjemmesider på forskellige sprog og sørget for kommunikation, design og indhold på siderne. 

“Vi har fået flere besøgende på vores side, og antallet vokser stadig, hvilket vi er meget tilfredse med”.

  • Flere besøgende 
  • Gode placeringer på Google
  • Større kendskabsgrad og synlighed på deres område 

Som tidligere administrerende direktør for ProLøn skulle jeg eksekvere en hurtig omstilling fra analog til digital markedsføring.

Vi fik hurtigt etableret et meget velfungerende samarbejde, hvor Nioba forestod udarbejdelse af oplæg til en digital strategi for ProLøn, udarbejdelse af kravspecifikation for ny hjemmeside, valg af leverandør til udvikling af ny hjemmeside samt ikke mindst ansættelse af en digital marketing ekspert.

Jeg kan på det varmeste anbefale Nioba som faglige eksperter.

Finn Conradsen

Direktør, ProLøn

Jeg har samarbejdet med Nioba i flere år, hvor han har været sparringspartner på vores digitale markedsføring, herunder digital strategi, Google ads og SEO, ligesom Regin har forestået vores annoncering på de sociale medier; Facebook, Instagram og LinkedIn.

Jeg kender Regin og Nioba teamet som målrettede konsulenter, der fagligt er meget kompetente. 

Jens Elkær Christensen

Digital Marketing Specialist, ProLøn

ProLøn har købt ydelser i form af digital rådgivning i ca. 5 år. Det har været en sand fornøjelse. Regin og hans team ved hvad de har med at gøre. De er super dygtige og behagelige at være sammen med.

De seneste år har de kørt sponserede kampagner på SoMe for ProLøn, været rådgiver ved nyansættelser til marketing og digital sparringspartner for den digitale konsulent i virksomheden.

Vi kan på det varmeste anbefale Regin og Nioba teamet.

Susanne Lauritzen

Marketing- og Administrationschef, ProLøn

Kontakt os

 

Skriv en besked til os eller giv os et ring, så vi kan høre mere om dine mål og ambitioner for virksomheden.