Priser
Abonnement, timepris og klippekort
Hos Nioba har vi tre løsninger:
- Løbende timer (Timepris)
- Abonnement
- Klippekort
1. Timepris for løbende timer
Vores timepris for løbende timer: 975 kr./ time.
2. Abonnetmentsordning
En simpel prismodel
Vi har to prismodeller: 6 måneder og 12 måneders bindingsperiode.
Afsluttes bindingsperioden, overgår aftalen til løbende 3 måneders opsigelse. Efter en bindingsperiode, binder vi således aldrig en kunde mere end 3 måneder, og i kan altid forlade samarbejdet, hvis vi ønsker det.
Hvorfor en bindingsperiode?: Fordi vi investerer rigtig meget tid i vores kunder, og binder mange af vores ressourcer, og det er nødvendigt for os at have en samlet startperiode, hvor vi kan bevise, at vi er investeringen værd.
Forskellen på de to prismodeller er den månedlige pris. Ved 6 måneder vil den være en andelse højere end ved 12 måneder.
Når bindingsperioden er overstået og i som kunde ønsker at fortsætte, s
Hvad er prisen for en bindingsperiode og
3. Klippekort
25 timer
10% rabat
50 timer
100 timer
6 måneders binding
25 timer
50 timer
100 timer
- Denne funktion er inkluderet + Denne funktion er inkluderet + Denne funktion er inkluderet + Denne funktion er inkluderet – Denne funktion er ikke inkluderet – Denne funktion er ikke inkluderet
"Jeg kan til enhver tid anbefale Nioba til andre, der søger hjælp og viden indenfor digital markedsføring eller digital strategi."
– Nana Balle, POV.international
Baggrunden og hvordan vi dokumenterer
Vi anvender et projektstyringssystem fra Monday.com. I systemet er det muligt at angive samtlige opgaver, sætte deadline, skrive kommenterer, angive tidsforbrug og give eksterne konsulenter, kunder og samarbejdspartnere adgang til særlige boards. Systemet er fra Niobas side særligt udvalgt.
Vi gennemgang i sommeren 2018 en lang række projektstyrings- og dokumentatationsprogrammer for at finde det system der passerde os bedst. Kravene var intern opgavestyring, og vi ledte efter et agilt system som ikke måtte have en stejl læringskurve, for andre end os, skulle forventes at kunne sætte sig ind i systemet og brugen heraf, på få minutter.
I Monday har vi også muligheden for, at angive samtlige opgaver vi udfører på et projekt. Opgaverne vil vi derefter angive en ansvarlig for, som også har ansvaret for dokumentationen for den enkelte opgave.
Eksempel på SEO opgaver i en given måned. Der er både angivet opgaver, subitems der følger til den enkelte opgave, ansvarlige konsulenter status og deadlines.
Dokumenterer i alt?
Nej. Dokumentation handler også en dokumentationsreduktion. Så længe dokumentation tjener et formål og giver værdi i sig selv, skal det anvendes. Vores dokumentation er derfor altid forsøgt holdt på et minimum, og vi dokumenterer kun der, hvor det i forhold til opgaven eller til en senere afrapportering giver mening.
"Vi kan på det varmeste anbefale Nioba til alle virksomheder, der vil findes på Google."
– Marie Mørk Andersen, DGE Miljø- og Ingeniørfirma
Ansvarsfordeling på opgaver
Hos Nioba er det vigtigt at vi undgår at opgaver falder mellem to stole. Derfor bliver der til hver opgave angivet en hovedansvarlig.
Den hovedansvarlige for opgaven skal sørge for at opgaven bliver fuldført til tiden, og indrager gerne andre team medlemmer til at samarbejde omkring løsningen af opgaven.
På den måde kan du også som kunde altid sikre dig, at der er en konsulent på netop den opgave som Nioba løser for dig.
Eksempel på dokumentation på en SEO opgave.
I eksemplet er der angivet en teknisk SEO opgave. Efter en række opdateringer er Web Core Vitals blevet dårlige og skal derfor forbedres. I eksemplet har en SEO specialist foretaget en række ændringer og dokumenteret dem.
Klik på billederne for at få vist det i en stor lightbox-udgave.
"Hos ACA Industry har vi, med stor succes, samarbejdet med Nioba omkring, ... synlighed på det internationale marked. Det må jeg sige, med meget stor lead-generering til følge, er lykkedes til fulde."
– Frank Pedersen, Direktør, ACA Industry
Afrapportering
Rapporter hos Nioba indeholder forskellige elementer:
- Specialopbygget rapport til hver enkelt kunde
- Rapportinterval
- Månedsrapporter
- Kvartalsrapporter
- Afrapporteringsformat
- Videorapportering
- Online via Microsoft teams
- Fremsendelse af PDF (Sjældent valgt)
Vi opbygger en ny online rapport til hver enkelt kunde. Det betyder, at vi i rapporten sætter fokus på netop de ting, du som kunde ønsker fokus på. Nogle kunder ønsker flere opkald via Google ads, andre mere trafik, flere videovisninger på Facebook i forbindelse med en brand-kampagne eller måske flere direkte konverteringer. Ud fra de krav den enkelte kunde måtte have, laver vi en specialbygget rapport, som du som kunde har adgang til 24/7.
Rapporter udviklet i Google Data Studio
Hos Nioba er vi specialister i udvikling af rapporter i Google Data Studio. Det er vi, fordi vi næsten siden programmet blev offentliggjort, har arbejdet og udviklet rapporter i det.
Det giver vores kunder tre fordele:
- I får specialbyggede, relevante og avancerede rapporter
- Rapporterne giver et hurtigt overblik – går det frem – eller tilbage?
- Vi bruger ikke et dyrt egen udviklet system eller tilkøber et dyrt rapportsystem, som du som kunde skal betale for
Kontakt os
Skriv en besked til os eller giv os et ring, så vi kan høre mere om dine mål og ambitioner for virksomheden.