Regin Buss Vels Jensen
Fødselsår | 1975 |
Uddannelser |
Cand. IT med speciale i systemudvikling og agil projektstyring fra Århus Universitet – 2003 Diplom i Digital marketing, fra Institute of digital and data i London – 2017
|
Erfaring med marketing | Begyndte med søgemaskineoptimering i 2004, professionalt i 2006. |
Regin er indehaver af Nioba, og grundlagde virksomheden tilbage i 2004, da Nokia var verdens sejeste virksomhed, og derfor skulle der findes et virksomhedsnavn, der mindede lidt om det. Dermed var den forløbige ambition lagt.
Hos Nioba har Regin forskellige ansvarsområder, hvor hovedfokus er på PPC/betalt annoncering, Digital strategi/rådgivning og projektstyring.
Regin har arbejdet med internettet siden 1996, hvor han lavede sin første HTML side, i Stones Web Writer. Siden er det blevet til en masse erfaringer, blandt andet som arrangør af en af Danmarks største Web events JoomlaDay, IT iværksætter i Australien og undervisning i digital marketing.
Når Regin ikke opbygger digitale kampagner eller arbejder på en sammenhængende digital strategi, tilbringer han sin fritid med venner og familien. Han er ivrig sportsudøver, har nogle maratonløb bag sig, har tidligere dyrket kampsport på eliteniveau, og træner nu boksning og yoga, ligesom vinterbadning står højt på programmet.
Certificeringer:
Marketing/IT:
Certified Google search ads
Cerfified Google analytics
Certified Google shopping
Accredited professional Bing ads
Projektledelse:
Certified ScrumMaster | Agile alliance
Certified Project +
Prince2 Foundation
Prince2 Practitioner
Hvad andre siger om Regin:
POV International samarbejdede med Regin og Nioba i efteråret 2019, både omkring et analytisk arbejde, digital rådgivning, digital strategi og markedsføring på de sociale medier.
Regin er en dygtig rådgiver, grundig og fagligt dygtig, og med et godt øje for kundens forretning. Og derudover behageligt selskab! Jeg kan til enhver tid anbefale ham til andre, der søger hjælp og viden indenfor digital markedsføring eller digital strategi.
Jeg samarbejdede med Nioba i foråret 2017, om opbygningen af en lang række kampagner på Facebook og Instagram.
Regin er en dygtig konsulent med godt overblik og indsigt i det han arbejder med. Der har også været sparring på Analytics og SEO, hvor Regin har stærke kompetencer.
Regin er grundig og meget behagelig at arbejde sammen med. Jeg kan varmt anbefale Nioba til andre, der ønsker at samarbejde omkring digital markedsføring.
Som ny administrerende direktør for ProLøn skulle jeg eksekvere en hurtig omstilling fra analog til digital markedsføring. Det involverede en lang række aktiviteter af både strategisk, taktisk og operationel karakter. Jeg så mig om efter kompetent hjælp og fik anbefalet Regin fra Nioba.
Vi fik hurtigt etableret et meget velfungerende samarbejde, hvor Regin forestod udarbejdelse af oplæg til en digital strategi for ProLøn ... Regin har således været en uvurderlig hjælp i etablering af ProLøns nye digitale platform ...
Jeg kan på det varmeste anbefale Regin både som menneske og som faglig ekspert.
Nioba har udviklet vores digitale strategi i flere år. De har bygget og vedligeholdt vores websider, og uddannet vores ansatte til at opdatere siderne på egen hånd.
De har også optimeret vores webside og produkter til søgemaskinerne. Vi har brugt deres services mange gange og fortsætter samarbejdet i fremtiden.
Vi har i forbindelse med opstart af portalen ”Visitnordic.com” haft et samarbejde med Regin. Vi havde her et samarbejde med Regin, og det var en stor glæde af at få tilgang til hans store ekspertise og knowhow inden for SEO og dermed få et overblik over alle de kriterier, som er vigtige at fokuserer på, når vi som startup skal opbygges et site, som skal fungere optimalt i relation til SEO-optimering.
Kan derfor varmt anbefale Regin.
Sådan arbejder vi med LinkedIn Ads
Centralt for al markedsføring på sociale medier, er defineringen af målgrupper, skrive de rigtige budskaber der fænger målgruppen og kombineret med en grafik der fænger.
Derfor bruger vi hos Nioba megen tid på at optimere vores målgrupper, og forstå både vore kunders produkter, men også forstå hvem kundens potentielle kunder er, og forstå hvad deres behov er.
Dialog mellem kunden og Nioba, er derfor centralt, ikke kun når det drejer sig om LinkedIn, men helt generelt.
Når målgrupper, tekster og grafik er færdige, opbygger vi den mest fordelagtige kampagnestruktur. Herefter aktiverer vi kampagnerne.
Efter X tid, måler vi på de data vi får ind – hvor mange har set annoncen, hvor mange har klikket, hvor mange henvendelser har det afstedkommet – og optimere for at få endnu bedre resultater.
Her kan du se hvem, du kan kontakte for at få mere at vide om LinkedIn ads
Regin
Regin er uddannet Cand.IT i systemudvikling og digital projektstyring og har en diplom i digital markedsføring fra Institute of Data and marketing i London.
Han har arbejdet med digital marketing siden 2003 og er indehaver af flere Google, Bing og projektledelses certificeringer.
Privat bor han med Louise, er tidligere elitesportsudøver og vinterbader. Lær mere om Regin og hvilken sport han har været udøver indenfor HER >>
Certificeret Google Partner
Officiel Google Ads certificeret
MAYHAW Cycle® er vores eget udviklede proceshjul, som er tilpasset hvert område vi arbejder med. Proceshjulet gør at du også kan følge med i hvad vi arbejder på for dig, og hvorfor vi gør det.
Monday.com er det værktøj som vi bruger til, at strukturere vores arbejde for dig. Så kan du følge med i arbejdet og både se og tilføje opgave selv.
Google Data Studio bruger vi til, at skabe et overblik over præcist de information, som er vigtige for din forretning. Inkl. en forklaring på de informationer du finder.
Vores videorapportering giver dig, som betalende kunde, et overblik over din forretnings fremgang, samt en forklaring på de data og informationer, som er vigtige for dig.
Kontakt os
Skriv en besked til os eller giv os et ring, så vi kan høre mere om dine mål og ambitioner for virksomheden.