International SEO – søgemaskineoptimering
[/vc_column_text]
INTERNATIONALISERING OG SEO
Google søgeresultater er ikke ens hele verden over. De søgeresultater du laver i Danmark på Google.dk er helt anderledes end de resultater du får når du står i Denver, Colorado. Også selvom du anvender din egen computer og søger på engelsk begge steder.
Søgeresultater er afhængige af hvilken browser du bruger, om du laver mobil søgning eller søgning på den bærbare, hvilken IP adresse du søger fra, om du bruger google.dk/google.com/google.de samt en masse andre faktorer.
Derfor skal du tage forskellige hensyn når din målgruppe er udenfor Danmark, men stadig søger efter det du tilbyder.[/vc_column_text]
HVILKE SPØRGSMÅL SKAL DU STILLE?
Sælger din virksomhed varer, ydelser eller services til lande udenfor Danmark? I så fald bør du stille dig selv en række spørgsmål, heriblandt:
- – Hvor skal min server være placeret?
- – Hvilket CDN skal jeg anvende og hvordan opsætter jeg det?
- – Skal jeg implementere hreflang tags?
- – Hvordan er de lokale søgninger på Google sammensat
- – Hvad søger folk efter?
- – Hvilken søgemaskine bruger de, i det pågældende land?
Det sidste spørgsmål er vigtigt, hvis du eksempelvis henvender dig til et land, hvor søgemaskinen Bing bliver benyttet.
Du kan overfor søgemaskiner angive hvilket sprog, din webside henvender sig til. Google og Yahoo anvender Hfrelang attributten, hvorimod Bing anvender et meta tag. Anvender du ikke den korrekte sprogangivelse, underoptimerer du med andre ord din webside, og gør det vanskelligere for folk at finde dit indhold.[/vc_column_text]
Hvad kan vi gøre, for at sikre dig vækst?
Hos Nioba har vi i rigtig mange år, samarbejdet med virksomheder der har haft et internationalt sigte. Helt konkret har vi erfaring med kunder, der har Tyskland, USA, Sverige, Kina, Østrig/Schweiz og Australien som kundebasis.
Vi optimerer din hjemmeside i forhold til det land din målgruppe befinder sig i. Vi sikrer at best practices overholdes og vi monitorerer din fremgang.
Du vil gerne have flere henvendelser, salg og vækst via din hjemmeside. Det hjælper vi dig med.[/vc_column_text]
TEKNISK SEO
Hvis ikke dit website er teknisk optimeret, vil du opleve en masse problemer i forhold til din søgemaskineoptimering. Teknisk SEO er derfor en fast bestandel af vores SEO strategi.
- – Kan Google problemfrit læse dit indhold?
- – Har du “døde” links?
- – Har du dublikeret indhold?
- – Overholder dit site forskellige tekniske retningslinjer?
- – Bruger du strukturerede data (Rich snippets)
- – Har du fokus på hastighed, bl.a. via Compression og SSL?
[/vc_column_text]
ON-SITE SEO?
Skal du i toppen på Google er det vigtigt at have søgemaskineoptimeret indhold. Søgemaskiner som Google, er sat i verden for at give brugere det rigtige søgeresultat, helst ved første søgning. Derfor scanner Google din webside, for at finde ud af hvor godt dit indhold er.
Processen med at optimere din webside, handler blandt andet om:
- – Lave en søgeordsanalyse
- – Optimere dine tekster og skrive nye
- – Optimering af HTML tags
[/vc_column_text]
OFF-PAGE SEO & LINKBUILDING
I søgemaskinernes verden, er Links små signaler med anbefalinger. Mao. så måler Google antallet af links til et website. Derfor er linkbuilding vigtigt. Desværre er alle links ikke ens, og Google straffer dit website, hvis du anskaffer dig de forkerte links.
- – Vi laver en backlink analyse, undersøger dit sites status.
- – Vi udbygger din linkprofil
- – Vi fjerner evt. skadelige links
[/vc_column_text]
INTERNATIONAL SEO?
Har din virskomhed et internationalt sigte? Har du brug for at mennesker i andre lande også finder dine produkter?
Hos Nioba har vi stor erfaring med international SEO. Vi har blandt andet arbejdet med SEO i USA, England, Tyskland, Australien, Norge, Sverige og Kina.
Der er mange spørgsmål som melder sig. Hvilke domæneadresser skal du anvende. Skal du bruge Href Lang Tags? Hvilke søgeord skal du satse på, og hvor stærk er konkurrencen i de pågældende lande?
Svaret på disse spørgsmål, hjælper vi dig med.[/vc_column_text]
2) Vi har mere end 10 års erfaring. Vi har arbejdet med SEO siden 2004 og professionelt siden 2006.
3) Åbenhed. Vi tager dig i hånden, så du er tryg ved den strategi vi sammen vælger.
4) Samarbejde. De bedste resultater, opnås altid ved et godt samarbejde.[/vc_column_text]
6) Vi holder os opdateret. Du får ikke et bureau, der arbejder med de teknikker som var vigtige sidste år.
7) Åbenhed. Vi tager dig i hånden, så du er tryg ved den strategi vi vælger.[/vc_column_text]